Kategorie

Výrobci

FINE DOG pamlsky

Obchodní podmínky e-shopu www.fajnpet.cz

ZÁVAZNOST OBJEDNÁVEK

Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a souhlasí s nákupním řádem tohoto e-shopu. Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká samotným dodáním zboží. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zákazník má právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno v původním stavu, nezničené, neporušené včetně prodejních dokladů. Po jeho doručení bude zákazníkovi zaslána částka odpovídající kupní ceně zaplacené za zboží (vyjma poštovného) na jím udané číslo bankovního účtu, případně v hotovosti poštovní složenkou, či jinak na základě vzájemné dohody.

DODACÍ LHŮTA A ZPŮSOB DODÁNÍ ZBOŽÍ

Dodací lhůta zboží je 24 hodin, maximálně 48 hodinu u objednávek učiněných v pracovních dnech do 12.00 hodin. Objednávky po 12.00 budou vyřízeny následující pracovní den. Budeme Vás kontaktovat prostřednictvím e-mailu, nebo telefonicky. Zboží je zasíláno prostřednictvím kurýrní služby PPL, nebo jiných smluvních dopravců na dobírku.

Osobní odběr zajišťuje firma RAPA-DOG s.r.o.

Reklamační řád

Reklamační řád dle zákona č.40/1964SB.Občanského zákoníku ve znění zákona č.136/2002SB. Na zakoupené zboží se vztahuje záruka 24měsíců ode dne zakoupení pokud není VÝROBCEM uvedeno jinak.

1. Zákazník je povinen zkontrolovat při přebírání zboží,zda obal není porušen a zboží poškozeno. V případě, že ano, musí zákazník na místě sepsat se zástupcem přepravce protokol o poškození balíku a dohodnout se s ním na dalším postupu.

Odpovědnost za poškození zboží dopravou nese plně dopravce. Zároveň musí zákazník neprodleně informovat prodávajícího o vzniklém problému nejlépe telefonicky.

2. V případě, že zákazník chce zboží reklamovat, musí nejprve prostřednictvím emailu nebo telefonicky sdělit, že bude zboží reklamovat.

Potom musí zboží řádně zabalit a zaslat na adresu prodejce. Tento postup výrazně urychlí celý reklamační proces. K reklamovanému zboží musí zákazník přiložit písemné sdělení o důvodu uplatňování reklamace, doklady o zaplacení (účtenku či fakturu) a záruční list (v případě, že byl u zboží přiložen).

3. Reklamace musí být vyřízena v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů, pokud se prodávající nedohodne se zákazníkem jinak. Veškeré vyřizování reklamací se drží platných zákonných norem.

4. Při uznání reklamace má zákazník právo na výměnu vadného zboží nebo vrácení platby bez poštovného, pokud bylo při prodeji účtováno.

5. Tento reklamační řád nabývá platnost dnem 1.1.2010 a platí na území celé ČR. Zákazník je povinen se s reklamačním řádem seznámit. Nákupem zboží zákazník potvrzuje souhlas s tímto reklamačním řádem a zavazuje se jím řídit. Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

PRÁVA A POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO 
Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.

PRÁVA A POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO 
Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího dle podmínek dohodnutých při objednávce. Při převzetí zboží od našeho přepravce obdrží kupující ke zboží daňový doklad. Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné. Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu. Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.

OCHRANA OSOBNÍCH DAT 
Provozovatel internetového obchodu www.fajnpet.cz se zavazuje a prohlašuje, že nebude svěřená osobní data zákazníka poskytovat jakékoliv třetí straně bez předchozího souhlasu zákazníka (výjimkou je dodavatelská služba, která data potřebuje za účelem doručení zásilky). 

V souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů zpracovává prodávající o kupujícím – fyzické osobě - nezbytné osobní údaje. Kupující uděluje prodávajícímu souhlas se zpracováním těchto svých osobních údajů – jméno a příjmení, adresa bydliště, emailová adresa, telefonní číslo. Tyto údaje uděluje kupující na neurčitou dobu, pro účely realizace práv a povinností vyplývajících z kupní smlouvy a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení prodávajícím. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu jakožto zpracovatele.
Kupující potvrzuje, že osobní údaje, které poskytl prodávajícímu, jsou pravdivé, úplné a přesné. Rovněž bere na vědomí, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. Pokud by kupující nesouhlasil s uložením a dalším zpracováváním svých osobních údajů, může písemně požádat prodávajícího o odstranění svých osobních údajů z databáze prodávajícího v nezbytném rozsahu.

Kupující souhlasí se zasíláním obchodních sdělení, či informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího, na elektronickou adresu kupujícího.